Klacht: 2x annuleren

op 23 mei 2020 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot 2x aan toe een bestelling annuleren
hoe denk je dat een kind reageert

Gewenste Oplossing:

tevreden ben ik als mijn kind tevreden is misschien een tegemoet koming in de zin van een kadootje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 28 mei 2020 om 08:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Mario,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik heb in ons systeem gekeken en zie dat de bestelling op 27 mei is geleverd door onze vervoerder Dynalogic.
Soms komt het voor dat een bestelling automatisch wordt geannuleerd. We zien dit veel wanneer je via een mobiel apparaat een bestelling plaatst. Onze IT afdeling is hiervan op de hoogte en is aan het kijken hoe dit opgelost kan worden. Sorry voor het ongemak!
Hiervoor geven wij geen compensatie.
We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]