Klacht: Klacht: telefoon gekocht, betaald en niet ontvangen

op 03 november 2017 over 2ehands.be in de categorie Internetshops - Algemeen

Net als ton van der heijden, elders in deze sectie,
https://www.klacht.nl/telefoon-gekocht-betaald-en-niet-ontvangen/ ,
en mogelijk anderen betaalde ik “Melanie Agterberg”, melanie_24041965@hotmail.com , die in Maastricht zou wonen, een smartphone.
Ik maakte het geld, 157 euro over op 03/08/2017 op rekeningnummer NL43ABNA0466533993 op naam van M J G Agterberg.
De telefoon zou worden opgestuurd, een maand lang werd gecommuniceerd, inclusief excuses en beloftes.
Op een bepaald moment stopte de communicatie en heb ik van “Melanie”, tot op vandaag 03/11/2017, niets meer gehoord.
Geen telefoon en mijn 157 euro ben ik kwijt.

Op basis van eerdere getuigenissen en de beschikbare gegevens, moet het mogelijk zijn deze oplichtster te lokaliseren en een terugbetaling te realiseren voor de gedupeerden.
Zowel adres (mondragonstraat 1 6224tm maastricht), e-mail, telefoon en rekeningnummer zijn gekend.
Enkel met het rekeningnummer kunnen alle nodige gegevens worden achterhaald.
Mensen als Melanie, die zonder scrupules dergelijke misdrijven plegen, dienen, in de mate van het mogelijke, zo ver mogelijk van tweedehands-sites weggehouden te worden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2ehands.be

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2ehands.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasser Daoudi