Klacht: 2e smartphone binnen garantietermijn kapot

op 12 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn S4 geeft aan dat de simkaart verwijderd is. Toestel anderhalf jaar oud. Mijn vorige, een S2, had een defecte USB-poort. Reperatie duurde 7 weken en toestel kwam defect terug. Yourfix repareerde het toen voor 20 euro. Nu dus ook naar Yourfix, die heft nu in total 2 nieuwe kaartlezers gemonteerd. Probleem niet opgelost.
Wat heb ik gedaan:
– 2 nieuwe kaartlezers
– 2 nieuwe simkaarten
– Veilige modus geprobeerd
– Terug naar fabrieksinstellingen
Probleem deed zich in alle gevallen weer voor.
Zie en hoor veel soortgelijke klachten over de S4.
Samsung wil mijn toestel niet binnen garantievoorwaarden repareren omdat Yourfix niet een officieel herstelpunt is. Terecht wellicht, maar probleem komt zeer veel vol (zoek maar op google op S4 simkaart verwijderd) en het gaat hier overduidelijk om een structureel probleem.

Bovendien is dit het 2e toestel welke binnen garantietermijn kapot is gegaan, en mijn vrouw heeft dezelfde ervaring met haar telefoons.

Gewenste Oplossing:

Als Samsung:
- mijn toestel kosteloos repareert
of
- Mij een werkende Galaxy s4 aanbied.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric72