Klacht: 2e keer stofzuigerstang Philips Performer Pro lam

op 12 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1/9/2016 bij de Blokker een Philips Performer Pro stofzuiger besteld. Na ongeveer een half jaar was het in- en uitschuifgedeelte van de stofzuigerstang lam. Terug naar de Blokker, complete stofzuiger op moeten sturen, na 6 weken terug, stang vervangen. Nu een jaar na de aankoop is de voor een half jaar geleden stang ook alweer lam.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik van Philips weer een nieuwe stofzuigerstang, het liefst een verbeterde versie. Deze zou ik dan graag thuisgestuurd willen hebben, het is voor mij geen optie om weer 6 weken zonder stofzuiger te zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door westerhaar