Klacht: 2e bril (zonne-)bril gratis.

op 16 juni 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Heb aangegeven montuur € 79 tot € 109. Met duurste varivocale glazen € 249. Ik weet dat ik de optie van ontspiegeling bij moet betalen. Op de site staat 2e (zonne-) bril gratis. Staat nerges dat je de opties op de 2e bril ook bij moet betalen of dat je de aanpassing naar zonnebril bij moet betalen. Ik moest € 90 voor de zonnebril bijbetalen. Zaterdag 11 juni 2016 bril besteld met als 2e bril zonnebril. Het is mij ook niet gezegd dat ik de opties moet bijbetalen. Ook hoorde ik later dat je bij een montuur van € 139 die € 30 voor de zonnebril niet hoeft te betalen! Denk je in het voordeel van de klant kun je ook aangeven dat je net zo goed een montuur kunt uitzoeken van € 139, ben je net zo duur uit. Ik heb maandagmorge 13 juni 2016 direct om 9.00 uur gebeld da ik de bestelling van de zonnebril wilde annuleren. Kon niet meer want de bestelling was een uur na mijn bezoek aan de winkel al de deur uit. Ik kan me niet voorstellen dat daar in het weekend al iemand mee bezig is geweest. Heb bewust gelijk om 9.00 uur gebeld. Annelering was niet mogelijk. Kon wel de € 30 terug krijgen. Ben vanaf 2008 al met hele gezin, met tot nu toe naar volle tevredenheid, klant bij Specsavers. Stelt mij nu heel erg teleur. Graag een oplossing. Graag zonnebril annuleren, anders graag wel zoals de reclame aangeeft een GRATIS 2e (zonne-) bril.

Met vriendelijke groet

Toke Hemmer
e-mailadres tokehemmer56@gmail.com
tel. 0616980090

Bestelling zonnebril annuleren, anders zoals vermeld de 2e (zonne-) bril gratis, dus zonder bijbetalin. Echt grats!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 28 juni 2016 om 13:17 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Hengelo en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een afspraak. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door T.Hemmer