Klacht: 2e bril gratis

op 01 oktober 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

vaste klant weer een nieuwe bril om de 2 jaar de bril was van 228 voor 114 laatse model of zo dus de prijs is boven de 79 waar je een 2e bril bij krijgt op de site staat altijd een 2e bril ook glas optie enzv helaas geen 2 e bril en er staat nergens als je een beetje korting op de eerste bril krijgt dat de 2e bril niet door gaat . maar oke aankoop was tijdens de aktie helaas ga ik voor mijn volgende bril niet meer bij specs dat begrijpt u

x

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:12 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Spijtig dat de aanbiedingen niet duidelijk zijn, onze excuses voor het ongemak.

Als u kiest voor een tweede bril gratis dan krijgt u een montuur van dezelfde prijsklasse of lager met daarin dezelfde standaard glazen als in uw eerste keuze, voor extra glasopties zoals bijvoorbeeld dunner geslepen glazen betaalt u een toeslag. Deze maand hebben wij de tijdelijke actie dat u ook de glasopties gratis krijgt in de tweede bril.

Als u niet kiest voor de tweede bril gratis dan kunt u gebruik maken van één van onze andere aanbiedingen of kortingen. Voor de andere aanbiedingen gelden weer andere voorwaarden, deze staan omschreven op onze website of de winkel kan u deze uitleggen, http://www.specsavers.nl/aanbiedingen

Acties en aanbiedingen zijn niet mogelijk in combinatie met elkaar.

Tevens kunt u vooraf een prijs berekenen via onze online prijscalculator, http://heldereprijzen.specsavers.nl/?utm_source=specsavers-nl&utm_medium=footernavigation&utm_content=info&utm_campaign=heldereprijzen#/stap-1

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 11 oktober 2016 om 20:20 geantwoord

er is geen oplossing gekomen heb nog steeds maar 1 bril en geen 2e dus een standaard brief is niet de oplossing graag hoor ik waarom ik geen 2e bril heb mogen uitkiezen met de zelfde opties als bril 1 dus niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door 2e bril