Klacht: 2e bril gratis

op 27 juni 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Op 26 juni is mijn zoon en zijn vader naar specseavers roosendaal centrum mijn zoon heeft een bril voor zich zelf en de tweede heeft hij aan zijn vader gegeven maar ze moestten wel 79euro betalen .bleek na dat ik op maandag belde omdat ze de optie voor de glazen hebben genomen .
Teneerste heeft de verkoopster hem dat aangepraat want hij neemt voor het eerst een bril en ten tweede staat er niks op de. Advertentie over de glazen.

Duidelijk uitleg van de advertentie en personeel
En ik wil graag her bedrag terug .
Wij zijn een groot familie die bijna allemaal een bril dragen. En heb eerder van de actie gebruik gemaakt maar dit heb ik niet meegemaakt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Spijtig dat de aanbiedingen niet duidelijk zijn, onze excuses voor het ongemak.

Als u kiest voor een tweede bril gratis dan krijgt u een montuur van dezelfde prijsklasse of lager met daarin dezelfde standaard glazen als in uw eerste keuze, voor extra glasopties zoals bijvoorbeeld dunner geslepen glazen betaalt u een toeslag.

Als u niet kiest voor de tweede bril gratis dan kunt u gebruik maken van één van onze andere aanbiedingen of kortingen. Voor de andere aanbiedingen gelden weer andere voorwaarden, deze staan omschreven op onze website of de winkel kan u deze uitleggen, http://www.specsavers.nl/aanbiedingen

Tevens kunt u vooraf een prijs berekenen via onze online prijscalculator, http://heldereprijzen.specsavers.nl/?utm_source=specsavers-nl&utm_medium=footernavigation&utm_content=info&utm_campaign=heldereprijzen#/stap-1

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 12 juli 2016 om 23:00 geantwoord

nee, ik vind het misleidend en het is een kleine moeite geweest voor de personeel om het even mondeling toe te lichten. wat mijn betreft is mijn klacht niet opgelost, wij hebben onze wens uitgesproken een tweede bril gratis en als dat niet kan moet je mensen niet gaan oplichten want dit is heel erg misleidend.

Alle klachten die gemeld zijn door Amineg