Klacht: 2de bril totaal gratis

op 24 september 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Deze onderstaande klacht heb ik geschreven naar specsavers van Sabrina Groen.

Hallo op 8-8-2016 heb ik mijn varifocale bril gekregen met extra opties en de duurste glazen.(lot op matt 1.6)

Ik kon er een 2de bril gratis bijkrijgen maar moest de speciale dingen van ontspiegeling,duurdere glazen  etc. extra bijbetalen.(U snapt wel dat ik hier niet intrap)

Ik heb hierover direct een mail naar U gestuurd dat ik het niet eerlijk vind en een voorbeeld gesteld naar Hans Anders die dit wel doet.

Ik heb van U een mail terug gehad en U vertelde mij dat jullie andere voorwaarden hadden en ik toch het bedrag voor de bril moest bijbetalen waarop ik dus de 2de bril niet heb genomen.
Vandaag 22-09-2016 liep ik in Oss jullie Specsavers zaak binnen en tot mijn grote verbazing zie ik jullie reclame voor een totale  2de bril gratis, geloofd U dat ik me zwaar bedonderd en opgelicht voel en de dame die mij hielp vroeg hoe dit mogelijk is .Nou die wist ook geen raad met mijn bevindingen en dat binnen dit kort tijdsbestek.( dit is geen reclame)

Dus ik verwacht van U een tegoed bon terug met de mogelijkheid om alsnog een tweede bril aan te schaffen en dan totaal gratis.

als antwoord kreeg ik de mededeling Goedendag,

Bedankt voor uw email.

Wat spijtig dat u zich opgelicht voelt, dat is niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Echter heeft u uw bril op 8 augustus aangeschaft en is de aanbieding van de tweede bril totaal gratis pas op 5 september ingegaan. Onze winkel wisten het pas op 3 september en wij hebben hen ook geadviseerd klanten vanaf die datum de actie al aan te bieden. Wij kunnen niet op uw verzoek ingaan omdat er een maand tussen uw aanschaf en de aanbieding zit.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Klantenservice

Specsavers Huizermaatweg 320-322 1276 LJ Huizen Netherlands
Tel +31 (0) 35 6288311  Fax +31 (0) 35 6288305  Web specsavers.nl

Kijk voor meer informatie en aanbiedingen op;

Ik ben tevreden als ik een 2debril aangeboden krijg.q

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 26 september 2016 om 15:08 geantwoord

Beste Dany,

Ons antwoord zoals eerder gegeven blijft van kracht.

Sabrina groen

Goedendag,

Bedankt voor uw email.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 26 september 2016 om 21:32 geantwoord

Ze maken zich er makkelijk vanaf want als ik dit aanbod 2de bril gratis 6 september had gezien dan had ik misschien het wel gekregen.Volgens mij werkt het zo niet.Ik blijf bij was ik maar niet naar specsavers gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door slide