Klacht: 291 sms diensten in 1 maand a € 873,-

op 31 augustus 2016 over payinfo in de categorie SMS Diensten

Melding gemaakt by T-mobile ivm onverklaarbare sms’jes vervolgens via payinfo eventuele abonnement info te achterhalen geen controle sms met code kunnen ontvangen. Bleek ik compleet geblokkeerd te zijn voor sms waarom kom T-mobile niet zeggen. Op 4 juli verzekerde de klantenservice dat er niets aan de hand was en dat sms diensten die extra kosten met zich mee brengen geblokkeerd stonden. Helaas was er toen al voor meer dan 800 euro aan kosten gemaakt. HOEZO NIETS AAN DE HAND. waarom kan je niet via een andere weg dan met sms code eventuele sms abbonnementen achterhalen. Ivm met verdenking van ID fraude inmiddels een ander telefoon nummer en kan ik dus helemaal geen informatie by payinfo achterhalen. En nu.

Ik inzicht krijg in eventueel lopende abonnementen op huidig nummer zonder sms verrificatie en de info hoe de gegevens van een niet meer huidig actief nummer kan achterhalen. Ik de gefactureerd e bedragen kwijtgescholden krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over payinfo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over payinfo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Wildenburg