Klacht: SCHANDALIG SLECHT EN DISCRIMINEREND.

op 13 juni 2018 over 247parking.nl in de categorie Parkeren

Op 27 mei werden we met 5 man (van poolse afkomst) en 5 grote koffers (en alle andere mensen)opgehaald met een grotere bus dan gewoonlijk . Nadat we zelf allemaal de koffers ingeladen hebben, (terwijl u op de site dit vermeld : wij helpen u bij bagage overzetten), zijn we gaan rijden met vallende en rondslingerende koffers naar de parkeerplaats met een simpel gezegd chauffeur die erg chagrijnig en onprofessioneel was). We werden voor de ingang van het bedrijf afgezet ,zelf de koffers uit de bus gehaald en daar de koffers ook achtergelaten. (Een paar meter voor het kantoortje staat een auto die aan de zijkant een flinke schade heeft, fijn gevoel als je bij 24-7 je wegzet)
We liepen met 2 man verder , werden we teruggeroepen en zijn daar onze sleutels gegeven met uitleg dat we naar B2 en B4 moesten, met geen idee van waar het is . We merkten gelijk dat we de verkeerde sleutel gekregen hebben. We moesten naar kantoor, werd ons gecommandeerd. Eenmaal op kantoor begon de vreselijke zoektocht, terwijl de rest van onze vakantiegroep nog steeds met koffers voor de ingang stond te wachten en het begon te regenen. Dus 3 vrouwen met 5 grote koffers en 5 handkoffers,over de drempels richting kantoor om niet nat te worden, de afstand was ook behoorlijk en genoeg personeel in de grote bus die totaal niks deed , zo van: goh,zullen we jullie met koffers effe ernaar toe brengen?,want 24-7 heeft de boel verkloot.
Na dik een uur wachten en stressen(na een nachtvlucht van dik 9 uur) was de sleutel gevonden. In die tijd dat we gewacht hebben , hebben wij gezien hoe onprofessioneel dit bedrijf naar onze mening functioneert met als voorbeeld : personeel die elkaar met L..L uitscheld waar de klant bij staat, geen aangeboden koffie of water, chaos en dergelijke.
Nadat de sleutel gevonden was en de auto voorgereden werd, is daar ook geen hulp met koffers geweest. Ook geen vergoeding aangeboden
Onze eerste ervaringen met dit bedrijf dus zeer slecht en we hebben altijd van dat soort parkeerplaatsen gebruik van gemaakt en daar altijd een dikke duim.
Na 2 keer een klacht ingediend te hebben via de mail, geen reactie van 24-7 parking,terwijl we de klacht ter plaatsen wilden afhandelen werd ons gevraagd om dit via de mail te doen. Schijt aan die Polen denken ze.

geld terug, want 5 man wachten dik een uur op zondag zonder hulp na een nachtvlucht is onacceptabel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 247parking.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 247parking.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bas Kawalkowski