Klacht: 24 niet gekomen

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 24. Is niet komen opdagen
Mijn zoon hierdoor te laat op school
Het is erg dat de bus gewoon niet komt je kan er niet van op aan dat de bus komt
Om 9.56uur hoort de bus te komen
Om9.50 uur staatn we bij de bus halte maar geen bus
Hebben gewacht tot 10.10uur. Geen bus
Is heel erg

Gewenste Oplossing:

Als de bussen rijden. En als je er op kunt vertouwen dat de bus komt. En dat de kinderen op tijd op school komen met de bus

En niet te laat.
Problemen omdat de bus niet komt is niet goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Mevr feijen, Wat spijtig te lezen dat de bus niet is komen opdagen. Graag zoeken we dit verder uit. Kunt je ons vertellen waar lijn 24 rijdt? Bij welke halte je zoon stond te wachten en welke richting hij op moest met de bus? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Zoë

Reactie van de melder van de klacht Mevr feijen

1 maand geleden - Halte jeruzalemstraat In heerlen

Reactie van de melder van de klacht Mevr feijen

1 maand geleden - Hij stond bij de halte jeruzalemstraat richting busstation kerkrade parkstad stadion Hij moest in de Jeruzalem straat. Zijn om 9.56 Mvg angelique feijen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 21:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevr feijen,

Bedankt voor de toelichting. Helaas kan ik het volgsysteem van de bus niet ontdekken waarom de bus niet bij halte Jeruzalemstraat is komen opdagen. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr feijen