Klacht: 2200EUR door de toilet! Afgrijselijke bank! Vreselijke Service door Andrea en derest van het Goossens team

op 14 december 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Met heel veel teleurstelling schrijf ik dit bericht.
Na jaren sparen konden wij het ons eindelijke veroorloven een aanpassing in ons interieur te maken en een nieuwe bank aan te schaffen. Wij wilde een warme uitstraling en hebben daarvoor allerlei materiaal van de huidige toestand van de woonkamer meegenomen om dit met een adviseuse te bespreken. Op basis van dit materiaal heeft zij een kleur voorgesteld. Persoonlijk twijfelde ik omdat deze kleur heel donker bruin is en de rest van onze woonkamer allemaal grijstinten heeft. Wij hebben een staaltje meegenomen maar goed het zou dus een mix worden van warme en koude tinten. Zelf konden wij ons dit niet inbeelden maar de adviseuse heeft gegarandeerd dat dit mooi bij elkaar past en op basis van haar advies hebben wij de bank besteld en afgelopen maandag ontvangen. Met tranen in onze ogen zagen we deze bank die compleet afsteekt met de rest van de woonkamer (die de adviseuse op foto’s heeft gezien). De kleur van de bank verpest de gehele woonkamer en is afgrijselijk.
Vervolgens vandaag een uur lang met wel 5 medewerksters gesproken waaronder de adviseuse Andrea. Waar ik opzoek was naar een oplossing met Goossens gingen zij volledig te keer en willen ze op geen enkele manier meewerken. Ik wil dit sterk aanvechten wat dit is geen service. Dit doe je hard werkende mensen niet aan!!! Ik werd aangevallen dat dit onze eigen schuld is en de adviseuse Andrea neem geen enkel stukje verantwoording op zich. Het was haar ‘mening’.
IK WAARSCHUW IEDEREEN GA OVERAL EEN BANK KOPEN MAAR NIET DAAR!

Als er enigzins een vergoeding is:
- nieuwe bank
- herbekleding van onze bank
- vergoeding van 700EUR zodat we de bank bij een extern bedrijf kunnen laten herbekleden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door INMKT