Klacht: 204,95 euro betaald voor een nationale kadobpon die niet meer bestaat

op 13 oktober 2016 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Via internet twee nationale kadobonnen gekocht, totaal 200 euro. De begunstigde kreeg een mailtje vol taalfouten dat de vervoerder niet kon afleveren; een link in de mail werkte niet. Eerste mail van bedrijf, ondertekend met Mandy, vroeg naar ordernummer en kadobonnummers.
Na opnieuw klacht werd door Mandy gesteld dat de nationale Kadobon niet meer bestaat en dat ik uit andere bonnen wat kon kiezen.
Klacht: terwijl het bedrijf het product niet meer heeft, laat het klanten wel bestellen en betalen, om vervolgens een vage mail over gemiste bestelling te sturen. Dat is wat mij betreft oplichting en aangifte waardig indien niet opgelost.

Per ommegaande retourneren van de gestorte 204,95 euro. Hiertoe heb ik ook gesommeerd een mail aan de klantenservice/Mandy van De Nationale Kadobon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hjveerbeek