Klacht: 203 euro afgeschreven zonder abonnement

op 12 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs is er 203 euro afgeschreven voor het lezen van de libelle, echter hebben wij nog nooit een libelle gelezen en we hebben ook nooit een machtiging getekend. ik heb een mail gestuurd naar Sanoma,
hoe krijg ik mn geld terug?

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik het volledige bedrag zsm terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 juni 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Verschueren,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het abonnement op Libelle graag wilt opzeggen.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij zien dat u het abonnement cadeau geeft. Wij hebben deze nu voor u opgezegd. U krijgt hiervan binnen enkele dagen een bevestiging.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door L.ivi