Klacht: 203 euro afgeschreven zonder abonnement

op 12 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 juni 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Verschueren,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het abonnement op Libelle graag wilt opzeggen.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij zien dat u het abonnement cadeau geeft. Wij hebben deze nu voor u opgezegd. U krijgt hiervan binnen enkele dagen een bevestiging.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door L.ivi