Klacht: 2 x wasmachine met zelfde storing

op 06 oktober 2017 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Hierbij gaat het om 2 dezelfde wasmachines, gekocht bij Wehkamp op 12 juli 2013. Deze machines zijn dus nog maar 4 jaar oud. Worden 1 a 2 keer per week gebruikt, omdat het voor een 1 persoonshuishouden is. Mag toch verwachten dat de machinemotor langer meegaat. Ook monteur vertelde dat dit bijna nooit voorkomt.
Storing is verholpen en € 235 betaald. Echter 1 week later precies
zelfde storing aan andere machine. Wederom door monteur verholpen. Was ook zeer verbaasd dat het dezelfde storing was. Uit coulance dit keer €185 betaald.
Mijn vraag aan u is: betreft het hier niet een productiefout in de
machines?
Electrolux doet deze zaak af met:
Na grondig onderzoek vanuit onze technische afdeling moeten wij u toch melden dat het in deze een uitzondering betreft. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Consumenten Belangen
Electrolux Home Products (Nederland) B.V.

Als dit een uitzondering betreft zorg ervoor dat er een goede oplossing wordt gevonden. 2 x zelfde storing binnen een week! Laat de kosten voor de 2e wasmachine vervallen, uit coulance!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:51 geantwoord

Wij hebben inderdaad al via meerdere kanalen contact met u gehad. Zoals aangegeven kunnen wij op basis van onderzoek concluderen dat het een uitzondering betreft. Wij zien dan ook geen reden om de kosten te laten vervallen.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:54 geantwoord

Slechte afhandeling door Electrolux. Uitzonderingen bevestigen de regel! Geen AGE wasmachine of andere apparaten meer

Alle klachten die gemeld zijn door Brandtje