Klacht: 2 x Niet gestuurde kaartje

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 dagen voor valentijnsdag op maandag kaartje besteld voor me vriend. Ik zou hem dinsdag hebben…nou niet gebeurd, woensdag was valentijnsdag en weer niks binnen gekregen. Had naar greetz gebeld zeide ze dat mijn kaartje kwijt was bij de post, terwel post zei dat het kaartje nooit hier aangekomen was, nou joh greetz zou me een nieuwe kaartje sturen die dag die donderdag zou binnen komen en weer niet gebeurd! Heb naar hun gebeld is het weer niet verstuurd. Belachelijk! Ik vind dat het niet kan hoor. Hoe zorg je dan voor klanten? Als je weet dat er iets miss was gegaan zorg je dat het zeker opgelost word en volgende dag maken ze zelfde fout. Kan niet hoor, wat een rommelijk bedrijf. Als iemand ooit valentijsdag kaart wil, moet je niet bij hun doen, want je krijg het tog niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als het bedrijf iets zou doen om hun medewerkers en klanten. Het kan niet dat mensen zelfde fout maken zo vaak en bij de zelfde klant ook nog. Ik ben erg boos en niet te vreden. Greetz Stuurt me geen kaartje uitstand bied me kortingscode aan 5,49 euro precies hoe veel het kaartje kost en dan gebruiken ze het om zogenaamd het nieuwe kaartje te versturen! wat voor korting is het dan? ik heb het kaartje nooit ontvangen en dat is jullie verantwoordelijkheid! en dan is het kaartje weer kwijt en dan komen jullie nog met je kortingscode weer. Belachelijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Weronika,

Bedankt voor je melding.

Wat ontzettend vervelend dat het kaartje niet is bezorgd. We hebben de status van de nieuwe bestelling voor je nagekeken en volgens onze informatie is deze bestelling op 16 februari om 13:50 uur bezorgd. Kun je ons laten weten of deze informatie klopt? We horen het graag van je. Alvast bedankt voor je reactie.

Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door WeronikaWrutniak