Klacht: 2 weken wachten op pakket

op 04 juni 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket bij post.nl gebracht en daarna wat ik niet begrijp doorgezet naar [email protected] .Na een week maar gaan bellen , hebben ze de gegevens van de klant nodig ? staat toch op de doos anders weet je niet dat het om die klant gaat toch ? even op google kijken ( 1 minut hoogstens ) en plop klant boven water

Gewenste Oplossing:

als het pakket morgen bezorgd wordt en niet 7 juni !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 10 juni 2021 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SpNoord