Klacht: 2 vluchten gemist

op 13 december 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hadden een vlucht geboekt naar london Stansted via Easyjet. En zouden om 12.30 vliegen. Wij kwamen ruim optijd aan, en konden zo doorlopen naar de Gate omdat wij online al ingecheckt waren.
Door de enorme drukte bij de douane en paspoort controle kwamen wij een kwartier na sluitingstijd van de gate aan en mochten niet meer mee. Terwijl bij de actuele reisinformatie een wachttijd stond van 15-20 minuten. Wij hebben op advies van easyjet de vlucht omgeboekt en zijn terug gelopen naar vertrekhal 3. Hier hebben wij een nieuwe ticket opgehaald voor de vlucht van 14.20 wij hebben bij de balie aangegeven of dit wel haalbaar was i.v.m. de drukte. Zij gaven aan dat ze naar de gate zou bellen dat wij later aankwamen. Hier zouden ze dan op ons wachten. Voor deze vlucht kwamen wij 3 min. na het sluiten van de gate aan. Terwijl op het bord met vluchtinformatie stond dat de gate ging sluiten toen wij de trap afliepen naar het vliegtuig. Ondanks dat er werd gezegd dat ze op ons zouden wachten mochten wij niet mee. Er waren bij beide vluchten meerdere mensen die niet optijd i.v.m. de drukte. We hebben €110 p.p. betaald voor het omboeken. En willen graag van beide vluchten het geld van de tickets terug.

Als wij het geld van beide tickets terug krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door antinanaaktgeboren