Klacht: 2 uur vertraging op een vlucht / online inchecken verkeerde naam

op 28 april 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Vlucht EZY8868 zou om 07.05 vliegen maar dat werd 09.05, doordat er eerst een piloot/ crew ingevlogen moest worden vannuit Manchester , vanwege ziekte en onderbezetting. Toen werd de vlucht ineens verschoven naar 08.40. Bij het inchecken bij de gate ontdekte Easyjet medewerker dat er alleen initialen op het online ticket stond waardoor we €280,– moesten betalen. Vannuit het online booken geeft het system van Easyjet geen foutmelding aan. Bij inchecken op de luchthaven niet, echter bij het boarden dan weer wel ? Daarna is het omgezet, en zou het goed zijn. Echter bij de retour reis EZY8883 bleek weer op het laatst dus pas bij het boarden weer niet goed in het systeem te Stan.

Ik zou graag voor Easyjet willen dat je bij het online booken, geen twee letters in kunt voeren, maar alleen een complete voor naam, om bovenstaande te voor komen. En ik zou graag een vergoeding willen voor de vertraging. Dig had een leuke familiedag naar London moeten zijn, maar is nu een dure, en korte dag in London geworden met veel vertraging, veroorzaakt door Easyjet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door theobuurman2013