Klacht: 2 stoelen manco 21979529

op 26 mei 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
gister mijn bestelling geleverd alleen niet compleet
ik mis de 2 stapel stoelen volgens de chauffeur word deze na gebracht
ik heb nog geen reactie mogen ontvangen wanneer

Gewenste Oplossing:

als ik de rest van mijn bestelling in bezit heb(2 stapel stoelen)
of hoor wanneer er nageleverd gaat worden
ik moet toch ook weer vrij nemen van mijn werk

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 mei 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Mulder,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas is er bij Extra@Home geen bestelling van Blokker bekend op uw adres gegevens. Mogelijk gaat het om een bezorging via Postnl pakketten.

We vragen u dan ook om extra gegevens waaronder een track en trace nummer door te geven via de mail met uw adres gegevens naar extra.at.home@postnl.nl ovv van Klacht.nl, zodat Extra@Home voor u navraag kan doen bij Postnl Pakketten.

Ook is het mogelijk om zelf bij Postnl deze informatie op vragen, via telefoonnummer 0900-0990.

Excuses voor het ongemak.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pietje popcorn