Klacht: 2 simkaarten

op 29 januari 2014 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds januari een abonnement afgesloten voor sim-only.
Ik moest natuurlijk ook aansluitingskosten betalen en kreeg een paar dagen later mijn simkaart met een telefoon nummer. Daar ben ik tevreden over, maar nu is er weer hetzelfde bedrag afgeschreven en een paar dagen later kreeg ik weer een simkaart en een telefoon nummer. Niet om gevraagd, wel gekregen. Ik heb de laatste simkaart nog in de afgesloten enveloppe zitten. Ik heb contact gezocht al 2x maar helaas geen antwoord.

Ik wil heel graag antwoord en 1x mijn geld weer terug gestort zien. Ook wil ik weten wat ik met die andere simkaart moet doen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 29 januari 2014 om 14:16 geantwoord

Simpel heeft het tweede abonnement geannuleerd, en de kosten worden zo spoedig mogelijk teruggestort op de bankrekening van mevrouw

Bericht van Simpel

3 jaren geleden - U hoeft de simkaart niet terug te sturen; u kunt hem doorknippen en weggooien.

Heeft op 05 februari 2014 om 09:25 geantwoord

Ik heb inderdaad een mail van Simpel gekregen dat ze het tweede abonnement annuleren. Ze hebben het niet gehad over terug storten, dat lees ik nu hier. Hopelijk gaat het ook gebeuren.
Ik weet ook nog niet wat ik met die tweede simkaart moet doen?
Graag zou ik dat willen weten.
Ik ben zeer blij dat ze het abonnement annuleren, dank daar voor.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Brigittee3

3 jaren geleden - Ik heb vandaag het geld terug mogen ontvangen. Gelukkig is het opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Brigittee3