Klacht: 2 reizen via creditcard bij mij afgeschreven waarvan ik niet kan terug vinden dat ik die gemaakt heb.

op 16 september 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

IK vlieg regelmatig met EasyJet maar voor deze 2 vluchten heb ik Easyet vriendelijk gevraagd mij de facturen te sturen zodat ik kan zien of ik mij misschien vergist heb.
Zij antwoordden (overigens ruim buiten de door hen aangegeven 48 uur die daarvoor staat) met de vluchtnummers. Maar wat heb ik aan een vluchtnummer als ik de reis niet ken? Ook dat heb ik hen gerapporteerd en meerdere malen een mail gestuurd. Ik heb niets meer van hen vernomen, geen mail, geen telefoontje, helemaal niets. Absolute radiostilte.
Ik ben er al vanaf 3 augustus bezig daarmee, bijna 2 maanden dus.
Het rare is ook dat ik emails naar steeds hetzelfde echte service adres van easyjet stuur, een zekere Annemieke, en dat ik ook 1 x antwoord van haar gekregen heb en daarna heb ik nooit meer iets gehoord.

Als ik de facturen krijg van de betaling van de vluchten
ERL5SWN LUTON BEDS geboekt op 1/1/17 van € 58.56 en
RX32H8 LUTON geboekt op 7/3/17 van € 134.31
Als dat niet door mij gemaakte vluchten zijn wil ik minimaal het totaalbedrag teruggestort hebben.

In de bijlage het gehele emailverkeer toegevoegd.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. Pagrach