Klacht: 2 monteurs verder en nog steeds geen tv en internet

op 16 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerdere klacht blijft bestaan…
Eerste monteur zag dat er geen signaal was in onze woning. Die is de wijk ingegaan om het kastje te zoeken waar onze kabel zou zitten maar kon het juiste kastje niet vinden.
2de monteur op donderdag gaan zoeken maar ook geen resultaat. Vervolgens gebeld en zou terug gebeld worden op vrijdag maar ook niet gebeurd.
Maandag aanstaande komen ze weer maar ik heb er een hard hoofd in….

Gewenste Oplossing:

Als ZIGGO meer tijd neemt om de boel te fixen.
Ons desnoods tijdelijk WiFi te geven.
En vooral de afspraken nakomt!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardGollin