Klacht: 2 laden voorfronten Ikea besta tv meubel past niet.

op 24 maart 2013 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

De voorfronten van het meubel passen totaal niet, gaten en gleuven zitten verkeerd om en komen niet overeen met de tekening.
Hier kwam ik achter toen het hele meubel in elkaar stond.Een telefoontje naar Ikea leverde de volgende suggestie op: pakt u het hele meubel maar in en kom maar naar de vestiging.
Dit terwijl ik de order heb laten picken en alles ( 5 meubels ) heb laten bezorgen daar ik zwaar suikerziekte heb en niet meer zoveel kan.
Er was geen andere oplossing mogelijk volgens de medewerker, ik stelde nog voor om dan met de laden naar Ikea te komen maar dat was niet bespreekbaar.
Ik moest het hele pakket mee brengen, hierop heb ik opgehangen en was zwaar pistoff.

Ik heb nu zelf de laden aangepast en de geleiders laten zakken zodat het toch past.
Ik heb voor 1180 Euro gekocht maar zal er in de toekomst geen meubel meer kopen.
De telefonische hulpverlening kan een stuk vriendelijker, de oplossing die Ikea aanbood is niet realistisch ivm de grootte en de zwaarte van de pakketten.(ik liet ze niet voor niets bezorgen en picken)

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 27 maart 2013 om 11:22 geantwoord

Wordt opgepakt door de KLantenservice van IKEA Nederland. Klant ingelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door andyhaan