Klacht: 2 keer geld van mijn rekening afgeschreven voor lenzen en al weken aan het wachten op mijn geld

op 27 februari 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Specsavers heeft 2 keer mijn termijnbedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik heb hier meerdere malen over gebeld. Elke keer krijg ik het antwoord dat het ze spijt en dat het binnen enkele werkdagen weer wordt terug gestort. We zijn al drie weken verder en het geld is nog steeds niet terug gestort en heb nu een mail gekregen dat de nieuwe termijn al wordt afgeschreven. Vandaag weer gebeld en krijg zoals gewoonlijk de standaard antwoord dat het binnen enkele werkdagen wordt terug gestort. Ik ben al meer dan 12 jaar klant bij specsavers sinds lenzen abonnement online is gegaan, gaat alles verkeerd als het zo door blijft gaan raken ze mij als klant kwijt!

Als het geld wordt terug gestort. En dat ze aan hun woord houden. Als men zegt dat het binnen enkele werkdagen binnen is moet het ook binnen enkele dagen binnen zijn! Niet zoals nu 3 weken verder en het geld is nog steeds niet binnen!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 24 maart 2017 om 15:28 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen u geen goede ervaring heeft met Specsavers, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de lenzenafdeling en zij vinden het ook erg vervelend om te horen. Zij geven aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 08 augustus 2017 om 10:49 geantwoord

Ik ben tot op de dag van vandaag niet gebeld door specsavers!

Alle klachten die gemeld zijn door Lelaatje