Klacht: 2 keer geannuleerd geen alternatieve vlucht slechte medewerkers die steeds over systeem hebben die niet werkt

op 04 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

slechte medewerkers die steeds over systeem hebben die niet werkt

Gewenste Oplossing:

heel simpel betere systeem of medewerkers die probleem van nuhr oplossen niet de klant laten oplossen en als een vlucht geannuleerd is bellen niet een mail laten sturen niet zo gierig en goedkoop doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Onur,

We verwachten u zeer spoedig te mogen verwelkomen op onze nieuwe website gebaseerd op één van de meest moderne systemen in Europa waarmee wij u graag van dienst willen zijn. Meer keuze, mogelijkheden en ruim aanbod. Duidelijkheid voorop, eenvoudig in gebruik. Graag tot ziens bij Nuhr.nl

met vriendelijke groet,

Nuhr.nl
After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door onur42