Klacht: 2 keer binnen korte tijd geschorst door playstation

op 28 april 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

op 15-04-2016 kreeg ik een mailtje van sony dat mijn SEN(sony network entertainment) account voor een week geblokkeerd was. toch enigszins verbaasd heb ik naar playstation gebeld en die konden mij niet vertellen waarom en wanneer ik geschort ben, het enige wat ze zijden is dat ik geschorst ben vanwege hatelijk taalgebruik in de massage. een week voorbij laten gaan, en niet gespeeld. op 27-04-2016 kreeg ik opnieuw een mailtje van sony met ditmaal de mededeling dat ik voor een maand geschorst ben, nu al helemaal verbaasd weer naar sony gebeld en die melde mij het zelfde als vorige keer dat ik opnieuw geschorst was voor hatelijk taalgebruik alleen ditmaal wanneer ik niet thuis was. wat ik ook bergreep uit het telefoongesprek met sony is dat deze schorsing al bekend was voordat mijn eerste schorsing was afgelopen

mijn psn tegoed wat weg is door de schorsing terug krijgen en een vergoeding omdat ik onterecht geschorst ben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.r896