Klacht: 2 jaar garantie op HP Pavilion

op 30 juli 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Onze HP pavilion laptop/tablet geeft na 1 jaar en 2 maanden een sofware foutmelding en start niet meer op. We nemen contact op met coolblue maar het apparaat komt ongerepareerd na 3 weken retour. Er is geen reparatie uitgevoerd omdat er een cosmetisch scheurtje in het scherm zit.

Coolblue geeft aan dat volgens zogenaamde wettelijke bepalingen (wij kunnen ze nergens vinden en na herhaaldelijk verzoek ze ons te overleggen krijgen wij geen antwoord van Coolblue. Volgens de wettelijke bepalingen waarmee zij schermen zou een product na reparatie in nieuwstaat terug geleverd moeten worden.

Dus zij kunnen de laptop insturen ter repartie, echter krijgen wij dan de kosten voor schermreparatie voor onze rekening. Wat deze kosten dan zijn, kan men niet zeggen. Dat zal eerst onderzocht moeten worden en mochten wij kiezen dan alsnog niet te repareren moeten we ook nog eens 40 euro onderzoekskosten betalen….Wat voor waanzin is dit!!!!!!!!!

Ik heb al meerdere telefoontjes gepleegd, boos geworden, rustig gebleven maar niets helpt. Mail gestuurd, Facebook gebruikt en het enige dat ze doen is schermen met die voorwaarden en ze gewoon netjes even aanleveren ho maar. Ik voel me opgelicht door Coolblue.

Ik wil de laptop/tablet gerepareerd hebben voor wat betreft het softwareprobleem binnen mijn garantie, zonder dat ik mijn scherm met klein scheurtje moet laten vervangen. Als dat dan allemaal niet kan. Dan wil ik mijn geld terug of op z´n minst een deugdelijke vergoeding. Voor 250 euro 1 jaar en 2 maanden een tablet kunnen gebruiken is ronduit belachelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mdj.seebregts