Klacht: 2 donkere vlekken door vlekkenverwijderaar Dasty!

op 13 september 2018 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Mijn zoon had net een nieuw shirt van Kenzo (niet goedkoop) Er zat een vetvlekje op en die heb ik met shirt liggend op de grond ingespoten met Dasty. Uiteindelijk vetvlek eruit, maar op de achterkant (doordrenkt door de voorkant) zaten 2 donkerdere vlekken. Ik kan ook precies zien als ik het shirt tegen het licht hou waar ik heb gespoten!

Een tegemoetkoming van zijn dure shirt. Kan toch niet zo zijn dat een vlekkenverwijderaar vlekken maakt! Gebruik het overigens al lang. Zonder ooit eerder problemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Wibra

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Belfor, Hartelijk dank voor uw bericht via deze website. Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over dit product. Wij zullen met u contact opnemen om deze klacht verder inhoudelijk te behandelen. Met vriendelijke groeten, Wibra Supermarkt

Reactie van de melder van de klacht Yvettedaninho

2 maanden geleden - Prima! Dank voor uw reactie. Daar ben ik alvast blij mee!

Alle klachten die gemeld zijn door Yvettedaninho