Klacht: 2 dagen geen bus

op 19 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de bus komt om 7:54 bij mijn halte de Galgenweg in Zevenbergen ik stond er al om 7:50. De bus was er om 8 uur nog steeds niet. Toen moest ik de bus van 8:14 waardoor ik dus te laat op school kwam. En dit was zo twee dagen achter elkaar.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bus gewoon komt. Zodat ik optijd op school ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Miron, Niet fijn dat de bus al 2 dagen niet om 7:54 uur bij de halte is geweest. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Zou je aan kunnen geven met welke lijn je reist en in welke richting? Dan maak ik er een melding van in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Miron teuns