Klacht: 2 brillen 1 betalen

op 30 november 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Wij dachten 2 brillen voor 2 personen 1 betalen. Ik vroeg er naar in de winkel maar heb het antwoord niet goed begrepen. Navraag gedaan bij klantenservice die het hebben uitgelegd. 2 brillen voor dezelfde persoon.

Toen wilden we wel ieder de 2de bril . Bij navraag bleek dit niet meer mogelijk omdat wij ontspiegelde glazen zouden hebben besteld. Ik heb niet de factuur nagekeken omdat ik er vanuit ben gegaan gewoon datgene te krijgen wat we hadden besteld, een standaard bril zonder extra’s. Vorige brillen bij Specsavers waren ook gewone standaard brillen. Wij willen nooit de extra’s Tijdens een telefoongesprek met een medewerker werd mij zeer duidelijk gemaakt dat wij hier wel om gevraagd hadden, daar men niet zomaar wat opschrijft. Het werd een heel,onplezierig gesprek waarop de medewerker aangaf het gesprek te willen beëindigen.

Als wij alsnog ieder de 2de gratis bril krijgen.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 05 december 2016 om 16:44 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw email.

Spijtig dat u bezoek aan de winkel niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.

Het is mogelijk gebruik te maken van de tweede bril gratis actie echter dan dient u de € 60,00 voor de ontspiegeling te voldoen en kunnen zij de tweede bril voor u bestellen. Hiervoor kunt u contact opnemen met de winkel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 05 december 2016 om 17:54 geantwoord

Mijn klacht wordt klaarblijkelijk niet goed gelezen. Wij hebben niet om ontspiegelde glazen gevraagd. Wij wiillen nooit geen extra's wat brillen betreft. Maar ik begrijp dat Specsavers niet op mijn voorstel wil ingaan. De medewerker die de vergissing heeft begaan wordt geloofd. De klant niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Schulkes