Klacht: 2 bestelde artikelen niet ontvangen

op 02 juli 2019 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

pas heb ik een aantal artikelen besteld via de app. hiervan zijn 2 artikelen niet binnen gekomen, die wel op de lijst stonden. dit heb ik doorgegeven via de telefoon bij de klantenservice. zij kon mij verder niet helpen en moest ik zelf de winkel bellen. ik belde het filiaal in winkelcentrum woensel op. mevrouw aan de telefoon was heel asociaal, ze vertelde me dat ze pauze heeft en er maar 1 andere medewerker in de winkel stond en druk had. toen vroeg ik aan haar of ze het artikel nummer kon opschrijven die ik nodig had en me later wilde terugbellen. dit wilde ze niet doen. ik heb zelf toen boos opgehangen. volgende filiaal in ehv, het artikel was niet beschikbaar. ik belde opnieuw de klantenservice op en ze konden hun fout zelf niet oplossen. dit betekende dat ik alle filialen kon afbellen. na 5 filialen opgebeld te hebben heb ik de moet opgegeven.

ik mijn gewenste artikel toch kan ontvangen. het mag natuurlijk dan gewoon naar het filiaal in woensel worden verstuurd zodat ik deze alsnog kan ophalen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hunkemoller

Heeft op 03 juli 2019 om 13:40 geantwoord

Hi Kimberley,

Ik vind het erg vervelend dat je niet jouw volledige bestelling hebt ontvangen en dat je je bij de klantenservice en in de winkel niet geholpen hebt gevoeld.
We hebben zojuist telefonisch contact gehad over je klacht.
Je hebt hierin aangegeven dat je een van de ontbrekende artikelen inmiddels zelf opnieuw hebt kunnen bestellen. Het andere artikel is helaas online uitverkocht.
ik heb je uitgelegd dat wij van de online klantenservice geen zicht hebben op de voorraad van de verschillende winkels, hierdoor kunnen wij je niet aangeven in welke winkel het artikel eventueel nog beschikbaar is.
Je geeft aan dat je zelf al contact hebt gehad met verschillende winkels, maar helaas is het artikel overal uitverkocht.
Ik begrijp dat dit voor jou geen gewenste oplossing is. Helaas hebben wij geen andere mogelijkheid jou aan het artikel te helpen. Sorry!

Nogmaals mijn excuses dat niet jouw volledige bestelling bezorgd is.

Groeten Corien

Alle klachten die gemeld zijn door kimberley1996