Klacht: 1e herinnering niet gehad, nu 10 euro extra!

op 28 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Gister ontving ik een tweede herinnering tot betaling voor een artikel wat ik via Bonprix heb besteld. Daarvoor zijn extra kosten in rekening gebracht, maar liefst 10 Euro!!!! Naar aanleiding daarvan heb ik contact opgenomen met de klantenservice, welke mij vertelde dat ik een email zou moeten hebben gekregen met een betalingsherinnering, deze heb ik dus niet gehad. Ik kan hem nergens terug vinden en in mijn spam box is deze ook niet te vinden. Maar ik heb nu geen poot om op te staan, want ik kan namelijk niet bewijzen dat ik deze email niet heb gehad. Toen heb ik nog aangeboden het resterende bedrag – de 10 euro direct te betalen, maar dat kon niet. Nu voel ik mij flink genaaid.

Dat bonprix volgende keer ook de eerste herinnering per post verstuurd (zonder extra kosten) en dat als er daarna niet betaald wordt dan kan er een tweede herinnering worden gestuurd met 10 euro extra kosten. Nog steeds belachelijk dat het zoveel is en dat er voor deze keer een regeling getroffen kan worden dat ik de 10 euro niet hoef te betalen wanneer ik het bedrag per direct overmaak.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bvanruijven