Klacht: 189 EURO teveel voor vier kaartjes Neil Diamond 23 sep 2017.

op 13 september 2017 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Ik heb voor de verjaardag van mijn vader, moeder, vriendin et moi gezorgd voor kaartjes van Neil Diamond op 23 sep 2017 in de Ziggo Dome.
Zoals ik heb kunnen lezen ben ik er als vele anderen ook in getuind helaas. Ik heb ongeveer 489 EUR betaald, terwijl de kaarten 68 EURO zijn en als opslag nog eens servicekosten van 6,80 hebben.
Per kaartje heb ik nu i.p.v. 68 EURO 106 EURO betaald. Daarbovenop komt nog eens de servicekosten die 12,50 EURO bedragen. Dus in totaal 119 per kaartje. Voor mij was Topticketshop eenmalig en ik hoop er maar het beste van en dat het evengoed een mooie avond zal zijn.

Men mag best iets verdienen, maar heb nu tickets op naam van Bart Pullen ?? en ik vind de marge echt veel te groot. Ik vind dat Topticketshop mij zeker de helft van dit verschil terug zou moeten betalen.
(95 EURO)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvangog