Klacht: Kosten van de lijn werd van te voren niet gemeld

Caroline Lemmens op 06 december 2021 over 1803 Infonummer in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde Coolblue bellen en vond het nummer 1803. Ik belde dit nummer, ervan uitgaande dat ik rechtstreeks Coolblue belde. Ik kreeg iemand aan de lijn die vroeg waar ik voor belde en hij verbond door met Coolblue. Hier stond ik een tijd in de wacht, daarna volgde het telefoongesprek…samen 45 min. Mijn telefoon gaf de melding: uw kosten lopen snel op…en ik kwam erachter dat er achter 1893 een malafide bedrijf zit.

Gewenste Oplossing:

De kosten laten vervallen, ik bel altijd gratis...ik heb daar een abonnement voor afgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1803 Infonummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1803 Infonummer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline Lemmens