Klacht: 15 min in de wacht voor klacht u bent de volgende Technische fout

op 26 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Na het ontvangen van een tweede (K)ansje wat nieuw zou moeten zijn wilde ik een klacht indienen. Na 15 min wachten was ik eindelijk aan de beurt. U bent de volgende en ja hoor daarna werd de verbinding verbroken. Zo kan ik ook geen klachten hebben ;-(

Bij een fatsoenlijke afhandeling van de klacht. Bijvoorbeeld alleen al het
bevestigen van de klacht.

De verpakking was duidelijk al open geweest. Nieuw plakband gescheurd bij het openen en een deuk omdat hen niet makkelijk in de doos paste. Ik heb daar normaal gesproken geen probleem mee en bestel zo'n product dan ook als hij wordt aangemerkt als tweede kansje. Als dat niet wordt gedaan verwacht ik een nieuw product in een ongeopende verpakking.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Beste Paul, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je een geopende verpakking hebt ontvangen. We kunnen heel goed begrijpen dat je er jouw bedenkingen bij hebt en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We zien dat je inmiddels al geholpen bent door een van onze collega's op Facebook. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kan je ons contacteren door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht pbaranyi

4 maanden geleden - Beste Coolblue, De collega heeft aangegeven dat hij het product kan vervangen door een ander. Wat leuk is maar dat betekend dat er een bestelbus twee keer moet rijden en dat ik het zelfde product heb en nog steeds een ontevreden gevoel. Daarnaast heb ik de heggenschaar besteld om de heg te snoeien en de oude halverwege de heg er mee ophield. Dus ik heb geen zin weer min. twee dagen te wachten. (opsturen, opnieuw bestellen en weer ontvangen). Mijn voorstel was een symbolische korting op de volgende aankoop. Maar dat mag / kan blijkbaar niet. mvg, Paul

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Beste Paul, Het is jammer dat wij de gewenste oplossing van een korting niet kunnen verstrekken. De aangeboden oplossing is een omruiling gezien jouw aankoop binnen de 30 dagen bedenktermijn valt. In dit geval is het vervangen van de heggenschaar de snelste oplossing. Wij gaan ervan uit dat je zo snel mogelijk bent voorzien van een nieuwe heggenschaar. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag van je. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door pbaranyi