Klacht: 14 dagen bedenktijd?

op 21 juni 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft de z.g.n. proefabonnement van Crowncard afgenomen die kostenlos wordt aangeboden voor een periode van 14 dagen op 3 juni 2016. En daarna gaat abonnement automatisch in, wat volgens mij niet klopt, want als je eerst iets kostenlos aanbiedt, dan zou je pas daarna een overeenkomst aangaan waarop je wederom 14 dagen bedenktijd hebt. Op 20 juni factuur ontvangen en dus zit je volgens hun aan koop vast. Het lijkt mij dat ze de factuur al uiterlijk 17 juni hadden moeten sturen vooral ook omdat dit bedrag uitwijkt van de z.g.n. aanbieding, mijn dochter heeft in ieder geval hun modelformulier voor ontbinding/ herroeping op 16 juni per post opgestuurd, maar deze blijkt niet ontvangen te zijn.
Ik ben van mening dat op 17 juni het eventuele abonnement ook beëindigd had kunnen zijn namelijk. Wat ik overigens niet begrijp is de termijn van 14 dagen, voor zover ik weet is een bedrijf dat uitsluitend maandag t/m vrijdag en telefonisch bereikbaar is van 09:00 tot 17:00 uur , dan zouden daar 14 werkdagen voor moeten gelden i.p.v. kalenderdagen. Wie helpt mij hier mee?
Verder moet ik nog even melden dat een kaart niet is ontvangen op het adres.

Gewenste Oplossing:

Als mijn dochter niets hoeft te betalen voor dit soort oplichterij

Alle klachten die gemeld zijn door paulita