Klacht: retouren

op 04 juni 2019 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

Bericht van 123 Inkt

5 maanden geleden - Beste Patrick, bedankt voor het sturen van dit bericht. Vervelend te lezen dat dit probleem is ontstaan. Wij hadden het ook graag anders gezien! Helaas bestelt u zakelijk en heeft u hierdoor geen retourrecht zonder dat er een waardevermindering op zit van 100%. Mocht u verder nog vragen hebben dan raad ik u aan deze te stellen via de mail: webcare@123inkt.nl. Groeten, 123inkt

Reactie van de melder van de klacht 12589745

5 maanden geleden - Reeds meerder mails naar u gestuurd en ook telefonisch contact gehad. Al met al is uw service beneden peil. En een zakelijke klant geen retourrecht bieden? Niet van deze tijd zoiets. Op de dag van levering aangeven dat het product niet is wat gewenst is en dan zo handelen!

Bericht van 123 Inkt

5 maanden geleden - Goedemiddag, bedankt voor uw reactie. Nogmaals, wij hadden dit ook graag anders gezien. We hebben de regels met betrekking tot retourrechten niet bedacht dus wij hebben ons hier ook aan te houden. Hopende op uw begrip. Groeten, 123inkt

Alle klachten die gemeld zijn door 12589745