Mijn Klacht:
Eind juni een bestelling gedaan voor onze HP officejet 8620 printer. Ruim anderhalf jaar naar volle tevredenheid in gebruik. Gezien een negatieve ervaring in het verleden met huismerk cartridges bestellen wij eigenlijk altijd de originele versies. Nu werden wij na bestelling teruggebeld door 123inkt. Enthousiaste kerel die graag wilde weten waarom wij voor originele versies gingen. Aangegeven slechte ervaringen te hebben met huismerk (kapotte printerkop). Wat als ik u de garantie geef dat bij een defect na gebruik huismerk wij de schade vergoeden? Voor mijn gevoel geen reden meer om het dan niet alsnog te proberen. Kreeg immers meer inkt voor dezelfde prijs.
Na vervanging van de originele zwarte cartridge door een huismerk versie kwam er na 1 dag ineens de melding dat de printerkop niet meer herkend werd. Direct geschakeld met 123inkt. Eerste vraag, hoe oud is de printer? Verbaasd over deze reactie wist ik al hoe laat het was. Allemaal mooie verkooppraatjes. De printermelding doorgestuurd, op verzoek de kop gereinigd, printer reset uitgevoerd en contact gehad met HP. Lang verhaal kort, printer wederom kapot door inzet cartridge. Of het nou aan de beveiliging van HP ligt of aan iets wat in de cartidge zit waardoor de kop niet meer goed werkt. Huismerk veroorzaakt aantoonbaar problemen en 123INKT neemt geen verantwoordelijkheid en verkoopt loze beloftes om over de rug van haar klanten geld te verdienen.
Gewenste Oplossing:
Vergoeding kapotte printer of bijdrage
