Klacht: klacht over post nl

op 06 januari 2014 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Afgelopen zaterdag 3 jan. zou mijn pakket thuis bezorgd worden, was uitgesteld tot vandaag maanda ( kan gebeuren ) tussen 11.00 en 13.00 uur, het is nu 14.30 en nog steeds niets ontvangen, bel ik naar 123 inkt, en daar kreeg ik te horen dat het bij jullie nog niet eens gesorteerd, dat vindt ik dus een hele slechte zaak, blijf ik expres thuis, en dan komt er vandaag weer niets, wat gaan jullie hier aan doen???
123 inkt kan hier niets aan dooen, maar wel een slechte reclamen, want nu wil ik bij hun niets meer bestellen i.v.m. late bezorging/

DIRECTE LEVERING

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van 123 Inkt

5 jaren geleden - Wij hebben uw bestelling op 3 januari om 16.51 ontvangen en om 17.08 uur is deze verpakt en verzonden. De levering stond gepland op 4 januari maar in het sorteercentrum van PostNL is er helaas vertraging opgetreden. De zending is op 7 januari bij u afgeleverd. Uw vorige bestellingen hebben geen vertraging gehad dus en PostNL is de meest betrouwbare pakketvervoerder. Wij gaan er vanuit dat uw volgende orde weer prima binnen 24 uur bij u in huis is.Namens PostNL excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groet, 123inkt.nl

123 Inkt

Heeft op 13 januari 2014 om 16:59 geantwoord

Namens PostNL excuses voor de vertraging.

123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jansje651948