Klacht: Huismerk inktcartridge NIET GOED GELD TERUG, nieks van waar!

op 10 augustus 2019 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Ik heb verschillende keren Brother originele inktcaridges besteld bij 123inkt. Altijd tot volle tevredenheid. Na mijn laatste bestelling heeft 123 inkt mij verschillende keren getracht te bellen en bij het laatste contact heeft een medewerkster mij overgehaald om het huismerk te proberen. Volgens haar was het huismerk even goed als het originele merk en liep ik geen enkel risico, want NIET GOED, GELD TERUG. Ik ben toen akkoord gegaan en heb het huismerk ontvangen i.p.v. de originele. Een doosje met daar in 1 cartridge van elke kleur (Magenta, Cyaan, Geel en Zwart) en heb daarbij ook nog een extra zwarte cartridge besteld. Ik houd al jaren een lijst bij om te kijken hoelang ik met een cartridge doe. De kleurencartridge doe ik gemiddeld 7 maanden en met de zwarte gemiddeld ruim 7 maanden.
Wat schets mijn verbazing: de zwarte inktcartridge van het huismerk van 123 heb ik maar 2,6 maand mee gedaan! Dit is op zich al vreemd, maar het is nog vreemder als je bedenkt dat de originele zwarte inktcartridge van Brother een inhoud heeft van 11,8 ml en het huismerk van 123 een inhoud van 22 ml! Dit maakt het nog vreemder.
Ik ben dus echt niet tevreden over de zwarte inktcartridge van het huismerk van 123.
Dit maakt het huismerk wel erg duur i.p.v. goedkoper zoals aangegeven door de Carlein van 123 inkt. Ik heb mijn klacht telefonisch gemeld bij 123 inkt, maar volgens Mirna van 123 inkt, viel deze klacht niet onder NIET GOED GELD TERUG! Voor mij geen 123 inktcartridges meer!

Als 123 hun belofte nakomt! Ik vond de manier van afwimpelen van de medewerkster echt niet kunnen. Ik ben zelf telefonistereceptioniste en zou klanten echt niet zo afwimpelen. Zo raak je mensen kwijt die al jaren klant bij je zijn.
Toen ik belde, wilde ik alleen maar dat mijn klacht serieus genomen werd. Dat werd het niet. Ik werd afgewimpeld.
Nu ben ik alleen tevreden als de inktcartridges vervangen worden door nieuwe van het originele merk.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door van Warmerdam