Klacht: Eigen merk toner slechte kwaliteit

op 01 november 2013 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Dit is de tweede keer dat het eigen merk toner problemen geeft. De eerste keer grote vlekken op het papier. De tweede keer een soort van dubbele druk op het papier (Zie bijlage). Waarom moet ik eerst 10 stappen doorlopen en formulieren downloaden om serieus genomen te worden. Als Ward winning web shop zorg je dat je klanten snel geholpen worden. Zeker als het om zakelijke klanten gaat! De dames van de klanten service sturen standaard mailtjes waar ik niet veel mee kan.

Tusen de twee toners door heb ik ook een Brother toner gebruikt en deze was wel goed. Dus die wil ik opgestuurd krijgen. Omdat deze duurder is zal ik natuurlijk het verschil bij betalen. na ontvangts stuur ik de waardeloze eigen merk toner terug.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

123 Inkt

Heeft op 01 november 2013 om 18:15 geantwoord

Onze support kunt u binnen enkele minuten doorlopen en indien omruiling nodig is kunnen wij binnen een dag schakelen. Formulieren invullen is ook totaal niet nodig.
Probeer de eenvoudige instructies van de klantenservice op te volgen en gooi nooit producten weg bij een probleem.

Op 1-11 heeft onze klantenservice advies gestuurd per e-mail en onze garantieprocedure verstrekt..

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Giesbeek