Klacht: 123inkt neemt klant niet serieus

op 07 januari 2014 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Wat een waardeloze afhandeling van mijn klacht.

Ik heb het huismerk 123inkt besteld voor mijn inktjet. Cartridges zo lek als een mandje, printer onder de smurrie. Na 2 uur ploeteren eindelijk schoon en klacht ingediend bij 123inkt. En ja hoor ze sturen gelijk dezelfde rotzooi. Gelijk maar teruggestuurd en je raad het nooit een van de cartridges is nooit ontvangen….

Naïef dat ik was heb ik gelijk originele cartridges besteld. Deze werken wel goed. Krijg natuurlijk wel hogen rekening, aanmaankosten extra verzendkosten.

Enige vorm van communicatie met 123inkt is niet mogelijk. Op mijn mail wordt niet gereageerd
Lekker klantvriendelijk bedrijf. Eens maar NOOOIT MEER.

Inmiddels heeft een medewerker van 123inkt gereageerd.
Verontschuldigingen aangeboden voor:
– verkeerde klantafhandeling
– gebrekkige communicatie
– zoekgeraakte poststukken retour
– ten onrechte aanmaning.
“Als het ergens fout gaat zijn aanmaningen een mooie trigger voor ons”. Dat ze hiermee de klant op de kast jagen nemen ze voor lief, is standaard procedure. Hopelijk voor 123 passen ze deze procedure aan na dit incident…Er wordt geredeneerd vanuit procedures en niet vanuit de klantgedachte….

Bij de afwikkeling had 123inkt een betaling van 51,45 over het hoofd gezien. 26,- Was geen compensatie maar een grote wisseltruc met 4 facturen en 3 creditnota’s. 123inkt snapt het zelf ook niet meer.

Ze willen nu alsnog 20,60 overmaken, schiet ik er alsnog bijna 31,- bij in…….Boekhouder nodig ******* van 123Inkt?

Volledig toegezegde bedrag overmaken.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 17 januari 2014 om 15:33 geantwoord

Op 9 januari is er zowel telefonisch als per e-mail contact geweest met de klantenservice. Het probleem is naar tevredenheid opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van 123 Inkt beoordeeld.

Heeft op 20 januari 2014 om 17:29 geantwoord

Klacht is NIET OPGELOST, reactie 123inkt van de klanten "service"

Wij hebben er helaas geen vertouwen meer in dat er te goeder trouw wordt gehandeld in deze case.

Inhoudelijk is alles nu al zeer uitgebreid behandeld door meerdere collega’s en er blijven misverstanden ontstaan over de vermiste retourzending en de gevolgen hiervan. Het is naar mijn mening niet zinvol om de punten die u opsomt nogmaals te behandelen omdat u niet open staat hiervoor.

U blijft maar discussie voeren op allerlei fronten zonder ons überhaupt de kans te geven dit uit te zoeken. Uiteindelijk hebben wij uw dubbele betaling met veel moeite kunnen traceren en dit voor u kunnen herstellen. U blijft maar doorgaan waarbij u geen enkel respect heeft voor de privacy van een medewerker.

Gezien het bovenstaande kunnen wij u op dit moment helaas niet verder van dienst zijn. Als u opnieuw van onze klantenservice gebruik wilt maken mag u eerst uw berichten aanpassen of verwijderen.

Met een schone lei kunnen wij uw vragen weer in behandeling nemen.
_________________________________________________
Ik vind dat “ik niet de goeder trouw zou handelen” nogal een aantijging die nergens op gebaseerd is.
Ik ben in het bezit van afdrukken waaruit de omissie blijkt.

De fouten die zijn gemaakt door 123inkt, niet door mij. Ik maak geen pakketjes en geld zoek en verzin ook geen facturen.
Nogmaals ook het initiatief voor het oplossen hiervan komt van mijn kant. Wie staat nu waarvoor open.......

Kennelijk ben ik in ene geen klant meer en heb ik geen recht op garantie wanneer ik de waarheid publiceer op internet. Dit lijkt meer op chantage.
De waarheid die door 123inkt gebagatelliseerd wordt. Ik zou geen kansen gegeven hebben, kom op neem je verantwoordelijkheid.

Dit soort reacties vragen erom om dit opnieuw aan de kaak te stellen op internet. U gooit olie op het vuur door zich te onttrekken aan een wettelijk geregelde garantie.

Alle klachten die gemeld zijn door Kastje-naar-de-Muur