Klacht: 12 uur vertraging 13 juni 2018 XG 1381

op 04 september 2018 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

Op 1362018 Heb ik samen met mijn dochter die een beperking heeft 12 uur in het vlieghaven moeten wachten op ons vlucht. Voor dat ik thuis vertrok hebben we nagekeken of het vluchtig hetzelfde was maar dit was toen niet veranderd. Bij het afgeven van de koffers en na de handeling vertelde mevrouw aan het loket dat de vlucht verplaatst was voor in de avond en ze de mensen gingen verder helpen door een oplossing te zoeken. Hun beloftes werden niet nagekomen en met mijn dochter met een zware beperking heb ik hier afgezien. Graag zou ik met deze klachtbrief een schadevergoeding willen aanvragen.

Ik zou tevreden zijn bij een degelijke som schadevergoeding voor het slechte communicatie en 12 uur opgesloten in het vlieghaven met mijn dochter met een beperking te moeten overbrengen wat een enorme stress en frustratie met zich opleverde

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sun Express

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sun Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Semiha balcik