Klacht: Waar blijft mijn tas?

op 29 oktober 2013 over 12 deliver.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg 30 sept bericht dat mijn tas verzonden werd na een week geïnformeerd waar die bleef.excuses wordt zo snel mogelijk verzonden.
Heb nog steeds niets! Op mijn email vragen ze mijn gegevens telkens opnieuw.
Maar helaas nog geen tas.

Gewenste Oplossing:

De tas of mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12 deliver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 12 deliver.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12 deliver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12 deliver.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12 deliver.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wilbiko