Klacht: marktplaats dagdeal

quickfish op 02 augustus 2013 over 12 deliver.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 22 maart wacht ik op mijn 8 opzetborstels. Na vele mail en een paar telefoongesprekken zou ik mijn geld terug krijgen. 12deliver zou zorgen dat marktplaats mijn geld zou terug storten. Zelfs dat is niet haalbaar.
Nu inmiddel augustus.

Gewenste Oplossing:

of opzetborstels met een extra presentje voor het extreem lang wachten. Of geld terug met extraatje voor alle gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12 deliver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 12 deliver.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12 deliver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12 deliver.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12 deliver.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door