Klacht: geschenken doos hem en haar

op 13 februari 2013 over 12 deliver.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

we hebben via marktplaats 2 verrassingsdozen besteld het leek ons een leuke aanbieding ook omdat de waarde minimaal 100 euro zou zijn en me vriend en ik toch een rot jaar achter de rug hebben gehad.
gisteren hebben we de doos voor mijn vriend binnen gehad.
nou echt geweldig die dingen die er in zaten!!! dus niet we hebben verder gekeken en er zat misschien voor 20 euro aan producten in ook producten waar we totaal niks aan hebben.
dus hadden we de hoop dat mijn verrassingspakket beter zou worden.
nou die heb ik net 10 minuten geleden binnen gehad en hij is nog erger dan de andere doos.
er zitten eigenlijk alleen maar oog pads in.
nu hebben ik een mail gestuurd naar 12 dilever want ze zijn natuurlijk weer niet per telefoon te bereiken.
ik weet wel dat als dit is opgelost ik nooit maar dan ook nooit nog wat bestel bij dit bedrijf!

wel een doos met de 100 euro waarden of me geld terug voor beide dozen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12 deliver.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 12 deliver.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12 deliver.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12 deliver.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12 deliver.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 deliver.nl

Heeft op 27 februari 2013 om 16:09 geantwoord

Via onze Klantenservice hebben wij helaas vernomen dat de inhoud van het pakket niet aan de verwachtingen van een aantal van onze gebruikers voldoet. Als u zich tot deze groep rekent, dan zouden wij daar graag een passende oplossing voor willen bieden.

Omdat wij bij Marktplaats streven we naar het leveren van de hoogste kwaliteit, laten wij u via deze weg weten dat u uw pakket terug kunt sturen naar Qualitee bv - 12deliver. Na ontvangst krijgt u het volledige bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door martijnvansteenbergen