Klacht: 10x contact gehad en niets opgelost, zelfs 10x tegengewerkt

aansen op 27 juni 2019 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

per 1 juni energie contract met van de bron afgesloten, slechtste beslissingen ooit!

In Mei wordt er 2x een bedrag afgeschreven zonder mijn toestemming, Dit is zelfs nog voor dat periode zou in gaan, want ik krijg van oude energie leverancier ook gewoon rekening voor mei.

gebeld hierover, ik moest het stoneren (terugboeking aanvragen bij de bank) en alles zou opgelost zijn. 1 week later 1e aanmaning. 2e keer gebeld, uitgelegd. De persoon zou nu naar de afdeling lopen om het op te lossen. ik heb zelfs een email gestuurd voor de zekerheid, Beide nul resultaat!
1 week later 2e aanmaning, weer een email gestuurd, weer 2x gebeld met leila dezelfde beloften gedaan en doen weer niets. Wilde me 2x ook niet doorverbinden met ‘special care’ waarschijnlijk komt dit zo vaak voor dat ze zelfs een afdeling voor hebben gecreeert. Eindelijk naar lang aandringen werd ik doorverbonden met ‘joris’ van special care. En die zegt dat het normaal is? blijkbaar iets 8 x bellen 3 emails in 1 maand normaal, hij beloofde het PER DIRECT op te lossen, en ik wilde opzeggen, hij dreigde met een boete als ik op zou zeggen. Dit is zo onredelijk, 1 maand lid en om de dag gezeur met van de born. Hij vond het normaal en als ik zou opzeggen zou er een boete volgen (standaard regels), maar van de born hou zich 8x niet aan de regels zei ik, hier kan ik niets aan doen.
helaas wordt het nog erger, die beste joris van special care, had ook niets opgelost zodat ik 3e aanmaning binnen kreeg. ik weer bellen maar
Nog een keer gebeld met ‘joris’ special care maar er werd weer alles aan gedaan om mij tegen te werken. heel toevallig was joris 3x in bespreking en terug bellen ho maar. dat het een keer fout gaat kan gebeuren, maar moet willig klanten zo tegenwerken, terwijl het van bron eigen fout is, is zo triest en onredelijk en dan nog een boete eisen ook.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk weg bij van de born, ben nog geen maand lid en om de dag kan ik gaan bellen of mailen, terwijl het hun fout is.

Natuurlijk ga ik geen boete betalen om over te stappen naar een normale leverancier, een normaal mens zou 8x excuses hebben aangeboden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Van de bron in behandeling genomen

Bericht van Van de bron

5 jaren geleden - Beste meneer Bastiaansen, Hartelijk bedankt voor je review op klacht.nl. Laat ik beginnen te zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat je het niet prettig vindt dat je meerdere aanmaningen hebt ontvangen. De factuur werd pas later uit het systeem verwijderd en op dat moment stopt het herinner- en aanmaningproces pas. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Tevens is wel meerdere keren aangegeven dat je de herinneringen en aanmaningen als niet verzonden mag beschouwen, ook door mijn collega Joris is dit aangegeven. Jammer dat je alsnog overweegt om overstappen, maar uit je bericht verneem ik dat dit een weloverwogen keuze is. Omdat Vandebron niet naar wens heeft gehandeld wil ik graag met hoge uitzondering aangeven dat wanneer je overstapt de boete wordt kwijtgescholden. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb. Met vriendelijke groet, Coen, ServiceTeam Vandebron

Alle klachten die gemeld zijn door