Klacht: 10+2 gratis, maar toch niet voor dat ene voer

op 05 mei 2016 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs een bestelling gedaan bij Zooplus, wat ik vaker doe. Dit keer op Google gezocht welk voer het beste was voor mijn kat. Ik kwam al gauw uit op Fit 32 van Royal Canin. En ik las ook dat er de laatste tijd acties zijn voor 10kg voer, dan krijg je er 2 kg gratis bij. Ideaal dacht ik.
Zo typte ik in Google: fit 32 10 + 2 kg gratis. En meteen kwam Zooplus als eerste in de rij, met foto van de fit 32! Ik dacht mooi, bestellen. Helaas 10 kg binnen gekregen. Ik heb twee keer gemaild en ze blijven vast houden dat het voor de fit 32 niet geldt, terwijl er bij reviews foto’s staan dat de fit 32 wel een actiezak van de 10kg heeft en ze adverteren ermee op Google, erg misleidend als het dan toch niet geldt op de 10kg fit 32. Ik ben heel erg ontevreden en Zooplus doet heel kinderachtig over de 2kg! Nooit meer iets bestellen daar.

Gewenste Oplossing:

Als er alsnog 2kg kosteloos wordt opgestuurd, hier heb ik naar mijn mening voor betaald, omdat er voor geadverteerd werd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredenkat