Klacht: 100% vooruitbetaling

op 03 februari 2014 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wilden een bestelling voor gordijnen maken, maar moeten vervolgens 100% aanbetalen anders wordt de bestelling niet geplaatst. Hoewel wij hebben aangegeven wel een deel (hooguit 25%) vooruit te willen betalen, houd men toch de 100% aan. Dit is wettelijk toch niet toegestaan? Men geeft aan aangesloten te zijn bij een garantiefonds, echter deze vergoedt slechts 25% bij faillissement!

Gewenste Oplossing:

Een vooruitbetaling van maximaal 25%.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Reactie van de melder van de klacht Mireille

3 jaren geleden - Ben reeds gebeld door de Kwantum... mag 25% aanbetalen en de rest bij ophalen van de gordijnen. Super!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mireille